usa 11

 
Idag saknar jag USA extremt mycket. Idag hade jag chansen att åka ner dit, men så blev det inte. Synd att jag inte tog den chansen.Hoppas att min gudmor och dem åker igen nästa år. För då lär jag åka. En av de bästa resorna jag har gjort.
 
Igår åkte dem till Las Vegas. Det var en upplevelse när man var där. Det var ingen liten gata "the strip" om man säger så. Att få åka berg och dalbana mitt ute där på stripen sedan åka in på hotellet New York, New York. Det var häftigt, men otroligt läskigt också. M&Ms butiken? Herregud, tre våningar med bara M&Ms hur otroligt? Sedan den fjärde våningen visade dem film. Åh jag vill bara åka tillbaka. Allt gick så otroligt fort, för fort helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0