2 things 20.19 24-09-12

 
Körde ett stenhårt pass idag, mina ben är förstörda typ. 45 minuters konditon sen en timma ben på den. Nu är man lagom mör. Tryckt i mig massa mat (yoghurt med banan och nötter, samt macka plus ägg och paprika) har jag nämnt för er att jag älskar mat och hade aldrig klarat mig utan den? Ne nu vet ni i alla fall.
Snart ska jag börja med min spanska som jag tänkt bli klar med idag. Lär jag nog inte bli klar med den men hinner nog en del på den i alla fall. Sen ladda upp med diet fuel och en knäckemacka efter det blir de läggdags med Oskyldigt dömd som vanligt. 
 
Idag har jag provat på mitt pass, kändes bra men det tar och det är jobbigt det är de. Svettades sönder som vanlig men det är en riktigt skön känsla som man aldrig riktigt kan beskriva med ord förren man verkligen verkligen upplevt den känslan. De känns i alla fall som jag är på rätt spår och de är riktigt hårda veckor framför mig. Inget fusk alls, det är allvar nu verkligen. Förutom i helgen, haha. De börjar bra de gör det. Men sen så, då drar också flytten igång. En ny start med nya mål och nya förväntningar på mig själv. Det ska ske en förändring, jag behöver något nytt. Något mer än det jag varit med om nu på sistone. Är ni också på?
 
JUST det har skolfoto på torsdag, ångesten kommer sakta men säkert fram. Uscha värsta med skolan är skolfotot. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0