21.41 23-09-12

          
 
Nu säger jag godnatt, är super duper trött efter att vaknat upp till en pappa som står och plockar in disken klockan 7 på morgonen. Inte så jätte kul faktiskt. Har även hunnit med att se första avsnittet av Williams lista, det var bra. Han kan man bara älska helt enkelt. Nu väntas Oskyldigt dömd efter en kopp te med yoghurt. 
 
Imorgon vankas orientering på idrotten sen ska jag hålla ett pass med Selina (om bruden blir frisk, hihi) och Elin. Ska prova på hur det känns och så. Musiken är klar och nu är det bara jag som ska kunna det utantill också, en utmaning som jag ser fram emot. PS!!!!!!!! Ni vet min Idol Mikael Hollsten har ju en flickvän nu, alltså Emelie som han bor med i LA och hon gilla min bild på insta!!!!! KAN INTE VARA GLADARE. Gjorde min dag så ni vet. Följ mig PS2. NATTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0