aldrig vila - mikael hollsten

När jag såg denna bilden på min förebild, eller en av dem rättare sagt förstod jag att inget är omöjligt. Om han har kommit dit han är idag så kan vem fan som helst komma dit också. 
 
Detta är Mikael Hollsten som är med i gladiatorerna där han är Prime om ni inte redan visste det. Han är så grym vet inte vad jag ska ta vägen riktigt. Även fast han är kille så motiverar han mig ändå. Det är ju inte så att jag vill se ut så extrem aom gladiatorerna. Nejnej, utan han visar bra övningar man kan göra på gymmet och så. Riktigt bra. Sök på Aldrig vila så kommer hans blogg upp. Värd att läsa. Ni ser ju på människan att han kan någonting om träning. 
 
Det har alltså tagit 7 år för honom att komma dit han är nu. De bevisar också en anna grej att muskler kommer inte i ett paket du beställt hem. Det tar tid. Man måste anstränga sig för att nå sina mål. För om man inte heller har något mål med träningen blir det väldigt svårt att uppnå det. Jag har ett mål och jag är påväg dit känner jag, en bit i alla fall. Det kommer ta sin tid men det är de värt. Istället för att jag ska gå runt och ångra mig att jag inte började tränade och försökte uppnå mitt mål. Det handlar en hel del med att trivas med sig själv tycker jag när man tränar. Att man vill se bra ut. Det är de ända vi tjejer pratar om, ååh beach 2013 nu jävlar. Alltid låter det så, men är det någon som gör något? Nej, eller kanske någon börjar röra på sig men det är oftast inte så att det kanske sker världens förändring. Något jag börjat tänka mer och mer på. Att denna gången SKA det ske en förändring. Jag vill att något ska förändras nu. Inte känna mig obekväm utan känna mig stolt över min kropp. Så jag ska låta min kropp ta den tiden den behöver för att de ska ske en förändring. Det sker inte över en natt utan det tar tid precis som Mikael Hollstens kropp. 
 
Oj detta blev ett långt inlägg. Hoppas ni har börjat läsa hans blogg nu i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0