bajs

Idag mår jag bajs, åker hem nu för att dricka massa te och kurera mig. Äta något gott så jag är tillbaka imorgon! Vill inte vara sjuk eller bli sjuk nu igen. Jag orkar inte med det. Ska inte frysa framöver, massa varma kläder ska vara på. Bättre det än att vara sjuk.

Nästa helg ska jag på utbildning. Då jag kommer vara Indoor walking instruktör. Jag kan inte beskriva lyckan i min kropp sen jag fick höra detta. Det ska bli kul att få förmedla glädje genom något man själv tycker är så grymt bra. Något alla mår bra av, att några kanske blivit tvingade att gå på olika pass för att men nu kan gå på dem för att de VILL och mår bra av det. Ju mer man motiverar andra blir man mer pepp på det själv. Man ska inte göra något man inte tycker om, det blir bara jobbigt och till slut ett jävla fiasko av det hela. Inget bra alls.
Så nu sitter jag hemma och har en del av de programmet jag kommer köra. Men bara början, ska göra klart de i helgen då det kommer vara bra. Sen ska jag bara trycka in allt i huvudet som gör att jag kommer ihåg det. Det kommer gå.

Hoppas ni inte tyckte det blev ett astråkigt inlägg nu. Så får ni några bra låtar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0