morgon




 
Idag begav jag mig till gymmet. Har inte tränat under veckan då jag blev sjuk. Så imorse bestämde jag mig att dra till gymmet vid sju och där var jag i en timma. Stod på crosstrainer hela tiden och gud vad jobbigt det var!! Men ack så skönt efter. Svettades som en dåre och AldrigVila var med mig. Ensam på gymmet och det var skönt. Sedan är det skönt när gymmet ligger så nära. Tar max 3 min att gå från mamma och det är underbart!
 
Hunnit äta gröt med diet fuel i och äpplebitar. Ska inte ha i bananchocklad nästa gång, inte gott alls. Snart ska jag hoppa in i duschen och sen drar vi till Borås. Sen ikväll blir de kräftskiva hos pappsen, ska bli riktigt kul. Vi hörs sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0