såhär....

...ser min morgonform ut och jag skäms över hur jag ser ut. Dock ser jag det som en positiv grej och försöker förbättra det var dag som går. Mot en hälsosammare Moa.

Och jag har idag tagit ett steg närmare eftersom jag besökte doktorn på grund av min axel som dampat lite. Fått medicin och ska ringa sjukgymnasten imorgon för att bestämma första träffen. Jag är så fokuserad på att få min axel till att fungera igen. Den gör så ont, speciellt på kvällen. Så nu ska den bli bra och jag kan träna vidare med min axel! VILL ju ha snygga axlar liiiiksom!

SEDAN nu ska jag iväg på ett pass ikväll, efter det ska jag köra mage. Ett annat litet delmål som jag har, att köra mage 3 gånger i veckan. Bättre att sätta upp små delmål och nå dem så man ute blir besviken för de inte sker en förändring.

HÖRS SEN!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Skärpning! Du har ju världens finaste överkropp...

2013-04-03 @ 16:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0