fredagen 07-02-13

 
Thailand är så fint verkligen. Stod och väntade på min take away vid stranden och skådade den underbara vyn ovanför. Ser ni hur vackert det är? Dock är det så mycket finare i verkligheten. Fan vad jag älskar Thailand, alla är så vänliga och söta. Åh seriöst skulle jag vilja ha med mig alla hem.
 
Dagens resumé:
- Vart cool ensam vid poolen, läst bok. Nästan slut läst, ger den morgondagen också.
- Tittat ut på fina Bangtao Beach då jag väntat på min take away
- Ätit god mat från bästa stället i Bangtao, plus på att dem är så söta alla där.
- Sedan har jag också hunnit äta en mango
- Badat i poolen ensam och med Max
- Badat i havet med Max
- Tränat, sjukt stolt över mig själv
- Pratat med min söta Elin i Skype
- Pratat med min underbara mamma i Skype
- Pratat med mormor och morfar som är bäst
 
Så det har varit en bra dag helt enkelt. Bilder kommer komma upp ännu mer senare från resan ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0