socker koma, HEJ

Har varken tränat idag eller i lördags. Dock var jag ute på en prommis med Axel i de fina vädret. Det var mysigt. Ångesten börjar krypa samman eftersom jag tryckt i mig söt varje dag denna veckan. Idag köpte jag godis inför resan ätit några bitar och vill inte ha mer?! Köpte över 1 kilo. Trodde jag på fullaste allvar att jag skulle äta upp det? NEJ, fan. Kanske ger bort den till någon. Tror jag själv behövde inse att jag inte mår bra av sådan socker bomb, är numera i socker-koma. Usch vad äckligt. NÅGON gång okej, men inte mer för idag. Nu i Thailand är det hårdträning. Ska nog ställa mig på gymmet direkt när jag kommer till hotellet. Haha, ni får tycka vad ni vill men det är sån jag är. Landar ändå på eftermiddagen så hinner ändå inte att sola eller så. SÅ SKÖNT DET SKA BLI MÄNNISKOR!!

Inte rört på mig idag bara ätit. Haha, imorgon är det Thailand som gäller men först skola, fira söta mickis, utvecklingssamtal, träna och jobba ----> FLYGPLATSEN!! Sedan sitter jag där på flygplatsen med min godispåse om jag inte ger bort den. Vi hörs imorgon!!! /// från socker-koman-moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0