måndagens träning

 
Ångest sa jag va?! 80 minuter senare hade jag förbrännt över 1000 kcal. Snacka om att jag är trött nu hann även med lite mage. LOVE IT! Endorfinerna från mig sprudar. Älskar allt och alla, så glad vet inte vad jag ska ta vägen. Måste plugga vilket jag ska göra nu, engelska är det som gäller.
 
OKEJ, fick en fråga på insta angående vad jag gör för övningar. Så tänkte svara på den. Det är olika övningar, kör samma några veckor efter byter jag eftersom vår kropp vänjer sig väldigt lätt. Men jag kör ju en muskelgrupp per dag kan man säga och de innehåller de vanliga "bas" övningarna som marklyft, knäböj, bänkpress, alla olika magövningar, lastdrag jag gör det mest helt enkelt. Jag gör det som fungerar bäst för min kropp. För vissa saker klarar jag inte alltid av. Min axel spökar rätt så ofta vilket resulterar att jag kör dem övningar som fungerar för just MIG. Pröva er gärna fram, kolla upp olika övningar för muskelgrupper det ni vill förbättra. Kan ge några exempel som ni kan kolla upp vad det är. Det kan vara benpress, knäböj, utfall, crunches, bänkpress, hantelpress, bicepscurls ja det finns massor. Dock om ni är "nybörjare" tycker jag ni kan dra igenom hela kroppen först under ett pass, brörja med att köra det 3 gånger i veckan som du sedan kan utveckla. Så började jag. Men googla gärna runt och kolla vad ni tror passar er bäst! Det är vad jag har fått göra, provat mig fram sedan i höstas. Jag inte där än men jag är påväg till min drömkropp!!
 
Fråga gärna om ni vill ha mer hjälp, kommentera bloggen vafan!! Vill ni kanske att jag lägger upp videor på min favvis övningar eller någo speciell som jag tycker är bra? NI BESTÄMMER!! GODNATT ÄLSKLINGAR!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker du är grym! Sån inspirationskälla! Att du orkar, hur hinner du med allt? Med läxor, skola, träna, vänner?! Du är så sjukt duktig tycker jag!
Vill bara fråga en grej, hur har du tränat din mage? Hur har du fått den så platt? Jag vill så gärna ha de, det är de ända i princip jag är onöjd med.
Är det bra att förbränna fett genom att springa på löpbandet? :)
Kämpa på, you go girl!

Svar: åååh tack!!! Svarat på frågan i ett inlägg sötis :)
moa salo

2013-01-28 @ 22:40:15
URL: http://Onmyownway.blogg.se
Postat av: Persikan

Gooooooa du, du är bara bäst!

Svar: TACK GOA persikan vem du än är :) haha!!
moa salo

2013-01-29 @ 11:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0