bravader

Okej bloggish. Nu är det såhär att det blev oväntat party igår eller egntligen inte MEN asså när jag väl kom dit blev de inte som planerat. Jag fick alkohol i kroppen vilket resulterar idag att man INTE ska träna, så det får bli en promenad ikväll med ebba på någon timme. Sedan imorgon kör vi igång igen för att komma tillbaka tills de stadiet jag trivs i min kropp.
 
SEN igår var det ett antal bekännelser som kom fram, bara kul dock!!! HOPPAS NI HAR DET BRA, jag är hungrig som jag alltid blir "dagen efter" HAHA, hatar att säga det. Får väl se vad jag ska äta, tror jag ätit 7 mackor idag.....aja, bestämt att lördagar är mina ätardagar så WHATEVER I DON'T MIND.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0