fredag!!

Jag och AV har blivit bästa vänner igen, men ändå måste jag finna energi eller rättare sagt motivationen. Vad de är som driver mig, jag vill se resultat och inte se ut som en panda jämt. FÖRÄNDRING är det som kommer ske nu, GAH! Vill inte se ut såhär längre...


AJA, körde ben idag. Fan kan inte gå, 8 set squat med 62 kg sen en ny övning som jag läste på ens blogg. Kommer kalla den as blaster, FAN VAD DEN TOG!

JUST DET, körde bil idag med körskolelärare. Han tyckte jag var duktig så nu behövs det 14 körlektioner sen är jag där!!


Kommentarer
Postat av: selina

hahah vadå panda?! dom är ju söta/gosiga/fina/favvisar

2013-03-15 @ 22:40:49
Postat av: kristin

Hur ser din drömkropp ut? :)

2013-03-15 @ 22:49:31
URL: http://kickasstraining.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0