morning

Sitter på bussen nu, igår hade vi gympa pass på idrott, riktigt jobbigt! Efter det begav jag mig till jobbet sedan körde jag biceps och triceps med Kristian för ovanlighetens skull. Glömde ta bilder jag ursäktar......
Och oj vad jag fick ont i axeln efteråt, hoppas att de löser sig snart. Även fast mamma gav axeln massage igår blev de inget bättre. Fattar verkligen inte vad det är.

AJA, idag är de only kondis som står på schemat. Indoor i 60 min sedan innan eller efter 30 min promenad! Så 90 min cardio låter fett bra! Sedan imorgon lämnar bästa vännen Ulricehamn för en veckas varm semester. SOM tur är kommer hon hem på min födelsedag, annars får hon stryk! HÖRS SEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0