skulle bloggat igårkväll men blogg.se vill ej fungera....

SÅ HÄR KOMMER INLÄGGET ISTÄLLET!
 
Så har lovar min kära Parmida att börja blogga, såå nu kör vi! Igår körde jag 90 min cardio. 20 min på löpbandet med 15 i lutning sedan 1 h Indoor och efter den 10 min på bandet med lutning 15 igen. Sen somnade jag gott i sängen vill jag lova mina vänner. 
 
 
Har jag nämt för er att jag älskar Nike eller? Haha, detta är skamligt. 
 
Så nu sitter jag på jobbet, slutar om en timma ungefär. Efter det ska jag träna en timma, vet dock inte vad jag ska göra. Kanske bara kör på kondition då jag inte var ute och gick imorse för att jag hade körlektion. Sen har min axel fuckat ut totalat så jag ska till läkaren om 2 veckor, då efter det hoppas jag på en förändring. Vill bli stark igen, haha. Var jag ens det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0