fråga från alexandra

Ja mina bilder kommer från weheartit. Dock inte alla. De har jag funnit på andra ställen.
Hur jag gör? Jo på en Mac så kan man zooma in rutan (om man kan säga så). Då zoomar jag in den så stor jag vill ha den och sen printscreenar jag den. Lägger sedan in den i Iphoto och beskär den sen så jag inte får med docken och så. Kanske redigerar bort något.
Dock vet jag inte hur man göra om man INTE har en Mac. Den frågan kan jag inte svara på.
Det är så jag gör i alla fall. Hoppas du får svar på din fråga. Kul med frågor. Hehe.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag har ingen Mac men det fungerade utmärkt att göra på ungefär de sättet ändå, tack för hjälpen :)

2012-02-15 @ 14:07:31
URL: http://alexandraisacsson.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0